دانلود گزارش کارآفرینی طرح کسب و کار

طرح گسب و کار طرح توجیهی گزارش کارآفرینی

دانلود گزارش کارآفرینی طرح کسب و کار

طرح گسب و کار طرح توجیهی گزارش کارآفرینی

کارآفرینی نساجی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر40 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

 پروژه کارآفرینی نساجی

نساجی و پارچه بافی یکی از صنایع مورد استفاده عامیانه در جوامع مختلف می باشد ، گرایش به استفاده از منسوجات در تمامی کشور های دنیا یسیار زیاد است ، نساخی و پارچه بافی در بسیاری صنایع کاربرد دارد ، بهره گیری از تکنولوژی های مدرن در تولید پارچه در کشور چین باعث پیشرفت این کشور در این صنعت و پیشی گرفتن از سایر رقبا شده است ، امروزه پارچه های چینی در طرح ها و رنگهای متنوع در بازار تمامی کشور ها به وفور یافت می شود و این باعث ورشکستگی و رکود بازار های داخلی کشور ها شده است .

 

عنوان : پروژه کارآفرینی نساجی

فهرست

فصل اول - کلیات

 

1- 1 مقدمه :

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن

محل اجزا

1 – 3 – مشخصات متقاضیان

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه

1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی

تاریخچه و سابقه مختصر طرح

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :

مقدمات تکمیل کالای نساجی

روشهای تکمیل کالای نساجی

۱) روشهای مکانیکی:

۲) روشهای شیمیایی:

۳) روشهای مکانیکی- شیمیایی:

انواع تکمیل تکمیل موقت

تکمیل دائم

تکمیل ثابت

شستشوی کالای نساجی

آهار زنی و آهار گیری

مرسریزاسیون

سفیدگری

تکمیل ضد آب و دور کننده آب

تکمیل ضد آتش

تکمیل ضد باکتری و ضد قارچ

نرم کننده‌ها

شیمی نساجی 

رده بندی الیاف در صنعت نساجی

مقدمات تکمیل کالای نساجی

روشهای تکمیل کالای نساجی

انواع تکمیل

تکمیل موقت

تکمیل دائم

تکمیل ثابت

نرم کننده‌ها

چاپ پارچه   

مراحل چاپ کلاقه ای ( باتیک ) :

۱) صمغ گیری ابریشم :

۲) ساخت قالب :

۳) تهیه واکس باتیک :

۴) رنگرزی :

۵) باتیک گیری :

۶) شستن پارچه :

شیوه های گوناگون چاپ باتیک :

چاپ مستقیم :

چای برداشت :

چاپ با شابلون :

نقاشی باتیک بر روی پارچه ابریشمی :

شیوه تار عنکبوت ( باتیک شکسته ) :

شیوه باندا:

شیوه بدون رنگرزی و بدون تهیه رنگ برای نقاشی :

شیوه پاشیدنی :

 

 

فصل دوم - روش انجام کار

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

فهرست مواد مصرفی مورد نیاز :

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

توجیه اقتصادی محصول :

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )

 

فصل سوم  - امور مالی طرح

 

زمین محل اجرای طرح

محوطه سازی

ساختمانها

میزان سرمایه گذاری

محاسبه هزینه ها

هزینه های جاری طرح

هزینه های ثابت و متغییر تولید

محاسبه سود و زیان ویژه ( ارقام به میلیون ریال )

تاسیسات مورد نیاز

وسایل نقلیه

تاسیسات اداری

هزینه های قبل از بهره برداری

هزینه های ثابت طرح

هزینه های جاری ( مواد اولیه و بسته بندی )

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی

حقوق و مزایای پرسنل تولیدی

هزینه سوخت و انرژی

 

فصل چهارم - جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات

 

نتایج حاصله از اجرای طرح

منابع و ماخذ

خلاصه طرح

در این طرح به بررسی کارگاه نساجی و پارچه بافی  پرداخته شده است ، هدف از این طرح بررسی مالی و اقتصادی و برآورد توجیه اقتصادی طرح مذکور با استفاده از روش های آماری و مطالعه روش های تولید و شرکت های مشغول به کار در این صنعت میباشد ، این طرح شامل دو بخش اصلی میباشد ، بخش اول برآورد مالی و اقتصادی طرح میباشد که شامل جداولی از قبیل زمین ، محوطه سازی ، ساختمان سازی ، سرمایه گذاری ثابت و جاری ، استهلاک و ... میباشد ، بخش دوم تشریح فرآیند و اطلاعات فنی مورد نیاز میباشد که به تشریح تئوریک مراحل تولید طرح می پردازد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

از آغاز پیدایش انسان ، همواره چگونگی پوشش و نجات او از سرما مطرح بوده است. مصریها نزدیک به  ۵۵۰۰  سال پیش هنر ریسندگی و بافندگی پنبه را آموختند و چینیها با پرورش کرم ابریشم در حدود  ۳۶۰۰  سال پیش مشکلات پوشش خود را حل کردند. در سده هفدهم دانشمند انگلیسی به نام رابرت هوک  "Robert- Hooke" پیشنهاد کرد که می‌توان الیاف را با توجه به شیوه‌ای که کرم ابریشم عمل می‌کند تولید نمود.پس از آن ، یک بافنده انگلیسی به نام لویزشواب  Lois- Schwabe توانست الیاف بسیار ظریف شیشه را با عبور شیشه مذاب از منافذ بسیار ریز تهیه نماید. پس از چندی ، سایر دانشمندان موفق به استخراج سلولز چوب و در نتیجه تولید الیاف شدند در سده‌های هجده و نوزدهم، همراه با انقلاب صنعتی ، رسیدگی و بافندگی مبدل به تکنولوژِی تهیه پارچه از الیاف گوناگون طبیعی و مصنوعی شد.

نساجی و پارچه بافی یکی از صنایعی است که از دوره های بسیار نخستین مورد توجه انسان قرار گرفته ، ایجاد صنعتی برای تولید پارچه ها و استفاده در تولید پوشاک مودم از قدیم رایج بوده است ، با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کارگاه ها و کارخانه های نساجی و پارچه بافی نیز پیرفت کردند و این پیشرفت در زمینه های تنوع تولیدات ، رنگ و کیفیت تولید و نحوه تولید بوده است ، این طرح در استان در چندین مرحله اجرا شده است ، چند مورد از موارد اجرا شده این طرح هم اکنون وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد ولی موارد نیز هستند که دارای وضعیت اقتصادی مناسبی هستند .

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :

محل اجرای این طرح شهرک صنعتی البرز در ایتان قزوین است که به دلیل دارا بودن امکانات صنعتی و شناخته شده بودن یکی از موقعیت های مناسب اجرای طرح در استان میباشد ، وضعیت اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی مناسب و متناسب با طرح یکی از عوامل انتخاب این محل برای اجرای این طرح است .

● مقدمات تکمیل کالای نساجی 

تمام پارچه‌های نساجی پس از خروج از سالن بافندگی کم و بیش دارای مقادیری ناخالصی و عیوب می‌باشند. لذا لازم است به منظور آماده کردن پارچه برای عملیات تکمیل اصلی آنرا تحت عملیات مقدمات تکمیل قرار داد. مانند توزین و متراژ پارچه ، کنترل عیوب پارچه ، گره گیری ، رفوگری و گرفتن ناخالصیها بخصوص در مورد پارچه‌های پشمی که دارای ناخالصیهای سلولزی و خرده چوب و ... می‌باشد.

● روشهای تکمیل کالای نساجی 

عملیات و کارهای تکمیل در نساجی برای افزایش نرمی زیر دست ، درخشندگی و بطور کلی افزایش مرغوبیت پارچه می‌باشد. عملیات تکمیل بستگی به چند عامل مهم دارد که عبارتند از: نوع الیاف ، ویژگی فیزیکی الیاف ، ابلیت جذب مواد گوناگون شیمیایی ، حساسیت الیاف نسبت به مواد تکمیل. عملیات تکمیل در مجاورت رطوبت ، دما و فشار معمولا به سه روش انجام می‌گیرد:

۱) روشهای مکانیکی:

مانند تراش پارچه ، خار زدن ، اطو کردن ، پرس کردن و  ... .

۲) روشهای شیمیایی:

مانند تکمیل رزین ، سفید کردن و مقاوم کردن پارچه در برابر آتش و غیره. در این روش معمولا در اثر فعل و انفعالات شیمیایی حاصل بین لیف و ماده شیمیایی مصرف شده عمل تکمیل بدست می‌آید و یا اینکه ماده شیمیایی مصرف شده در اثر رسوب کردن و یا اضافه شدن در روی پارچه ، باعث تغییر در خواص پارچه می‌شود، مانند آهار دادن پارچه پنبه‌ای با محلول مواد پلیمری.

۳) روشهای مکانیکی- شیمیایی:

در این حالت از روشهای مکانیکی و شیمیایی بطور توام بهره گرفته می شود، مانند بشور و بپوش کردن پارچه و یا تثبیت حرارتی پارچه.


هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

برای دانلود کلیک کنید

تولید نان فانتزی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر35صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

پروژه کارآفرینی تولید نان فانتزی

واژه نانوایی در واقع عبارت است از عملیات حرارت دادن فرآورده های خمیری در یک فر، ولی چون مراحل متعددی قبل از مرحله حرارت دادن در فر وجود دارد، واژه نانوایی به تمام علم و تکنولوژی قبل از مرحله حرارت دادن و همچنین بعد از آن اطلاق می شود.

با توجه به اینکه انواع زیادی از فرآورده های نانوایی وجود دارند، درجه بندی آنها بر حسب ضابطه سازی (فرمولاسیون)، آماده سازی و ویژگی های محصول امکان پذیر نمی باشد. از این رو محصولات را بر اساس روش ورآمدن تقسیم بندی می کنند. چنین تقسیم بندی را می توان به شرح ذیل انجام داد.

 

موضوع:

پروژه کارآفرینی تولید نان فانتزی

فهرست مطالب

فصل اول - کلیات

 

1- 1 مقدمه 

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن 

محل اجرا

1 – 3 – مشخصات متقاضیان 

روشهای تولید 

به سه روش تولید

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح 

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه 

1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح 

تاریخچه

چیستی

تعریف

ور آمدن خمیردر نان فانتزی 

فرایندهای شیمیایی طی عمل ور آمدن خمیر نان

نان در فرهنگ های مختلف

انواع نان

دستورالعمل تهیه نان

مجوز های قانونی 

مراحل صدور جواز تاسیس 

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافتجواز تاسیس

1- اشخاص حقیقی 

2- اشخاص حقوقی 

مدارک مورد نیاز 

اصلاحیه جواز تاسیس 

تعریف 

صدور پروانه بهره برداری 

مراحل صدور توسعه طرح 

تعریف 

مراحل صدور کارت شناسایی 

فصل دوم - روش انجام کار

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه 

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده 

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها 

فهرست مواد مصرفی مورد نیاز 

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار 

پرسنل تولیدی

پرسنل غیر تولیدی

توجیه اقتصادی محصول 

قیمت تمام شده هر واحد تولید

قیمت فروش کالا

محاسبه نقطه سربه سر

میزان فروش در نقطه سربه سر

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )

فصل سوم - امور مالی طرح

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح 

1-1- زمین 

2-1- محوطه سازی 

3-1- ساختمانها 

4-1- تأسیسات و تجهیزات

5-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی

6-1- وسایط نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه

7-1- تجهیزات اداری و کارگاهی

8-1- هزینه های قبل از بهره برداری

جدول هزینه های ثابت طرح

2- جدول هزینه های جاری طرح

1-2- مواد اولیه و بسته بندی

2-2- حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی

2-3- حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی

جمع کل حقوق و مزایای پرسنل

4-2- هزینه سوخت و انرژی

5-2- استهلاک و تعمیر و نگهداری

جدول هزینه های جاری طرح

5-2- جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید

سرمایه در گردش

جدول سرمایه گذاری

نرخ بازدهی سرمایه

دوره بازگشت سرمایه

ارزش افزوده ناخالص

محاسبه سود ناویژه

محاسبه سود ویژه

سود عملیاتی

فصل چهارم - جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات

 

نتایج حاصله از اجرای طرح 

منابع و ماخذ

 

1- 1 مقدمه : 

واژه نانوایی در واقع عبارت است از عملیات حرارت دادن فرآورده های خمیری در یک فر، ولی چون مراحل متعددی قبل از مرحله حرارت دادن در فر وجود دارد، واژه نانوایی به تمام علم و تکنولوژی قبل از مرحله حرارت دادن و همچنین بعد از آن اطلاق می شود.

با توجه به اینکه انواع زیادی از فرآورده های نانوایی وجود دارند، درجه بندی آنها بر حسب ضابطه سازی (فرمولاسیون)، آماده سازی و ویژگی های محصول امکان پذیر نمی باشد. از این رو محصولات را بر اساس روش ورآمدن تقسیم بندی می کنند. چنین تقسیم بندی را می توان به شرح ذیل انجام داد.

1) کالای ورآمده با مخمر شامل نان و خمیرهای شیرین بوده و به وسیله گاز کربنیک عمل می آیند.

2) کالاهای ورآمده با مواد شیمیایی، شامل کیک های لایه ای، دونات ها و بیسکوییت. ورآمدن این فرآورده ها به کمک گاز کربنیک حاصل از پودرهای نانوایی و عوامل شیمیایی انجام می گیرد.

3) کالاهای ور آمده با هوا، شامل آنژل و کیک های اسفنجی و نان های فانتزی

4) کالاهای نیمه ورآمده، شامل خمیر پای و بعضی از کراکرها که در اثر بخار متصاعد شده و گازها در طی پخت کمی حالت ورآمدن بوجود می آید.

 

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید نان فانتزی

 

 

 

محل اجرا:

 

 

1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام نام خانوادگی مدرک تحصیلی  تلفن

 

 

روشهای تولید :

به سه روش تولید:

به سه روش تولید (سنتی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک) می توان انواع نان فانتزی را تولید نمود که این طرح با استفاده از نیروی ماهر و دستگاه های نسبتاً مدرن برای تهیه خمیر و پخت نان از روش نیمه اتوماتیک استفاده می گردد.

ابتدا مواد اولیه الک و سپس مخلوط می گردند. سپس این وماد به صورت خمیر در می آیند بعد از این مرحله چانه گیری و قالب گیری انجام می شود سپس وارد دستگاه رول کن خمیر می شود که بعد از عمل پخت انجام می گیرد. بعد از عمل پخت کنترل انجام می گیرد. بعد از آن محصول حاصل بسته بندی و سپس انبار می شوند.

 

 

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

استفاده از انواع و اقسام نان های فانتزی در محصولات غذایی و استفاده روزانه این محصول در بسیاری از فروشگاهها و رستوران های شهر یکی از دلایل اصلی انتخاب این طرح میباشد ، وجود یک مرکز تولید نان فانتزی به صورت صنعتی که بتواند نیاز بازار داخلی در وحله اول و سپس بازار خارجی را تامین کند می تواند از سوددهی و اشتغالزایی مناسبی نیز برخوردار باشد .

 

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

نان فانتزی در جهات گوناگونی برای جامعه مفید است ، این نان علاوه بر اینکه نسبت به سایر نان های سنتی به لحاظ مواد مغذی غنی تر میباشد ، به لحاظ دارا بودن مواد مضر برای بدن نسبت به سایر نان های سنتی در شرایط بهتری قرار دارد .

 

1 – 6  - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 14 نفر می باشد.

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

تاریخچه:

نان یکی از قدیمی ترین غذاهایی است که بشر آنرا تهیه نموده است و تاریخچه آن به اواخر عصر حجر بر می گردد. آن زمان بود که برای اولین بار، دانه غلات را با آب مخلوط کرده و سپس خمیر به دست آمده را می پختند . در دوران یونان باستان، تهیه نان یکی از مهمترین قسمت های آشپزی محسوب می شد که البته چون در مراسم مذهبی استفاده می گردید، از اهمیت مذهبی هم برخوردار بود. اولین کوره بسته برای پخت غذاها از جمله نان را هم به احتمال زیاد یونانی ها ساختند.

نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت روزانه مصرفی مردم مورد توجه بسیار زیادی است که از این رو بحث تولید و توزیع آن هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در تاریخ اروپا، حداقل از قرن 1000 قبل میلاد مسیح، نان به عنوان غذای اصلی به چشم می خورد.

از سال 1912بود که نان های ورقه شده تهیه شد. ابتدا هیچ کس از این دسته نان ها استقبال نمی کرد چون تصور افراد این بود که نان ورقه شده، زود بیات می شود. اما از سال 1928 میلادی، نان ها را برش زده و سپس بسته بندی می نمودند. از آن زمان، این ابتکار مورد استقبال مردم قرار گرفت. 


هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

برای دانلود کلیک کنید

کارآفرینی مهد کودک

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر43  صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

 پروژه کارآفرینی مهد کودک


کودکان بین 2 تا 6 سالگی ، در مقایسه با نوباوگان و کودکان نوپا ، زمان بیشتری را دور از خانه و والدین سپری می‌کنند. طی 30 سال گذشته ، تعداد کودکانی که به کودکستان یا مهدکودک می‌روند، افزایش یافته است. این روند عمدتا به علت افزایش چشمگیر مشارکت زنان در نیروی کار است. در حال حاضر ، مادران 67 درصد از کودکان پیش دبستانی شاغل هستند. کودکستان ، برنامه‌ای است که هدف آن بالا بردن سطح رشد کودکان 2 تا 5 ساله است و بر تجربه‌های آموزشی تاکید می‌وزد.


 

عنوان : پروژه کارآفرینی مهد کودک

 

فهرست

فصل اول - کلیات


1- 1 مقدمه

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن

محل اجزا

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه

1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی

تاریخچه و سابقه مختصر طرح

اجزای سازنده یک مهد کودک با کیفیت عالی

آشنایی کودک با مهد کودک

اهمیت مهد کودک

بهره وری اقتصادی

صرفه جویی در مخارج

تقویت ارزش های اخلاقی و اجتماعی

کمک به مراقبین کودکان و مادرها

بسیج اجتماعی

اجتماعی شدن کودکان

نقش مهدکودک را در تربیت کودکان جدی بگیریم

نقش مهدکودک در بهبود روابط والدین و فرزند

بررسی‌ اثرات مراقبت‌های روزانه (مهدکودک) بر کودکان


فصل دوم - روش انجام کار

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه

بازدید از مهد کودک بهاران ( خیابان شهید بابایی – کوچه 27 )

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار

توجیه اقتصادی محصول

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )


فصل سوم - امور مالی طرح

میزان سرمایه گذاری

محاسبه هزینه ها

هزینه های جاری طرح

هزینه های ثابت و متغییر تولید

محاسبه سود و زیان ویژه ( ارقام به میلیون ریال )

تاسیسات مورد نیاز

هزینه های قبل از بهره برداری

هزینه های ثابت طرح

حقوق و دستمزد پرسنل

هزینه سوخت و انرژی


فصل چهارم - جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات

نتایج حاصله از اجرای طرح

منابع و ماخذ


1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تاسیس مهد کودک

 


محل اجزا :


1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام نام خانوادگی مدرک تحصیلی  تلفن


1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

علافه به کودکان و نگهداری و آموزش آنها یکی از عوامل موثر در انتخاب این طرح بوده است ، در وحله دوم بررسی های مالی و اقتصادی و سود آور بودن این طرح و اینکه این طرح یکی از طرح هایی است که به سلامت روحی و روانی بالایی نیاز دارد و همچنین می تواند باعث پیشرفت وضعیت روحی افراد گردد از دیگر عوامل گرایش به این طرح بوده است

 


1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

امروزه با تعداد زیادی از خانواده هایی مواجه هستیم که برای نگهداری فرزندان خود دچار مشکل هستند و مسئله اشتغال مانع نگهداری فرزند می شود ، وجود یک مرکز مطمئن و دارای استاندارد برای اطمینان بخشیدن به خانواده ها می تواند از جهات مختلف مفید و سود بخش باشد

1 – 6  - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

میزان اشتغالزایی طرح متغییر است ، ولی بعنوان پیشفرض 9 نفر در نظر گرفته شده است

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

برنامه هداستارت به این صورت است که برای کودکان یک یا دو ساله دوره کودکستان ، همراه با خدمات غذایی و پزشکی تامین می‌کند. درگیری والدین برای پروژه هداستارت ، اهمیت زیادی دارد. والدین در جلسات سیاست‌گذاری شرکت می‌کنند و در برنامه‌ریزی آن مشارکت دارند. آنها همچنین بطور مستقیم با کودکان در کلاسهای درس کار می‌کنند، در برنامه‌های مخصوص فرزندپروری و رشد کودک شرکت می‌جویند و خدماتی را دریافت می‌کنند که هدف آنها کمک به نیازهای عاطفی ، اجتماعی ، و شغلی خود آنهاست. در حال حاضر ، بیش از 1300 مرکز هداستارت ، سالیانه به 720 هزار کودک خدمت می‌کنند.

بیش از 20 سال پژوهش ، منافع دراز مدت مداخله پیش دبستانی را به اثبات رسانده و همین امر به بقای هداستارت کمک کرده است. نتایج پژوهش حاکی است کودکانی که در این برنامه‌ها شرکت داشتند در 2 تا 3 سال اول مدرسه ابتدایی ، هوش بهتر بالاتر و پیشرفت تحصیلی بیشتری از کودکان شاهد داشتند. بعد از این زمان ، تفاوتها در نمرات آزمون ، کاهش یافتند. با وجود این کودکانی که تحت مداخله قرار گرفته بودند، از نظر سازگاری با دوران تحصیلی تا نوجوانی ، جلوتر از افراد گروه شاهد بودند آنها به احتمال کمتری تحت آموزش ویژه قرار گرفتند یا مردود شدند، و تعداد بیشتری از آنها دوره دبیرستان را تمام کردند. مهدکودک ، با مداخله به موقع با کیفیت عالی ، می‌تواند به رشد کودکان که از لحاظ اقتصادی محروم هستند، کمک کند.

اجزای سازنده یک مهد کودک با کیفیت عالی

بررسی‌ها نشان می‌دهند که این عوامل مهم هستند: اندازه گروه (تعداد کودک در یک مکان واحد) ، نسبت مراقب به کودک ، آمادگی تحصیلی مراقب ، تعهد شخصی مراقب به یادگیری و مراقبت کردن از کودکان در صورتی که این ویژگیها مطلوب باشند، کودکان در ارزیابیهای هوش ، زبان و رشد اجتماعی ، بهتر عمل می‌کنند. محیطهای وسیع و مجهز و اقداماتی که نیازها و تمایلات کودکان پیش دبستانی را برآورده می‌سازند نیز به پیامدهای مثبت کمک می‌کنند.

آیا مهد کودک ، ایمنی دلبستگی در نوباوگی را تهدید می‌کند؟

پژوهش حاکی است نوباوگان آمریکایی که قبل از 12 ماهگی در مهد کودک تمام وقت گذاشته می‌شوند، بیشتر از نوباوگانی که در خانه ماندند، دلبستگی ناامین بویژه از نوع دوری جو ، نشان می‌دهند. آیا این بدان معنی است که نوباوگانی که هر روز جدای از والدین شاغل خود را تجربه می‌کنند و از همان ابتدا در مهد کودک گذاشته می‌شوند، در معرض خطر مشکلات رشدی قرار دارند؟ برخی پژوهشگران چنین فکر می‌کنند در حالی که سایرین مخالف‌اند. با این حال بررسی دقیق شواهد حاکی است که باید در مورد این نتیجه‌گیری که مهدکودک برای نوباوگان زیان‌بخش است، محتاط باشیم.

اولا در بررسیهایی که رابطه مهدکودک با دلبستگی را گزارش می‌دهند، میزان ناایمنی در نوباوگان مهدکودکی تا اندازه‌ای بیشتر از نوباوگان غیر مهدکودکی است (36 در برابر 29 درصد) ، اما این ناایمنی به میزان کلی ناایمنی کودکان در کشورهای صنعتی شباهت دارد. در حقیقت ، اغلب نوباوگان مادران شاغل ، دلبسته ایمن هستند. از این گذشته ، همه تحقیقات ، گزارش نمی‌دهند که بین کیفیت دلبستگی نوباوگان مهد کودکی و نوباوگانی که در خانه پرورش یافته‌اند تفاوت وجود دارد.

ثانیا ، شرایط خانوادگی بر ایمنی دلبستگی تاثیر دارد. خیلی از مادران شاغل ، فشارهای رسیدگی به دو شغل تمام وقت را استرس‌زا می‌دانند. برخی از مادران به دلیل اینکه خسته هستند و به ستوه آمده‌اند، به فرزندانشان با عطوفت کمتری پاسخ می‌دهند و از این رو ، ایمنی آنها را به خطر می‌اندازند. سایر مادران شاغل ، احتمالا برای استقلال نوباوگانشان ارزش قائل‌اند و آن را ترغیب می‌کنند یا اینکه بچه‌های آنها به دلیل عادت داشتن به جدایی از والدینشان ، از موقعیت غریبی نمی‌ترسند. در این گونه موارد ، حالت و دلبستگی دوری جو می‌تواند بیانگر خودمختاری سالم و نه ناایمنی باشد.

ثالثا ، مهدکودک نامرغوب می‌تواند به دلبستگی ناایمن در نوباوگان مادران شاغل کمک کند. در بررسی مراقبت اولیه از کودک NICHD بزرگترین بررسی طول تا زمان حال ، که 1000 نوباوه را همراه با مادرشان در 10 ناحیه کشور در برداشت. مهدکودک به تنهایی تاثیری در دلبستگی ناایمن نداشت. اما وقتی که نوباوگان در معرض ترکیب عوامل خطرخانه و مهدکودک قرار داشتند، پرستاری بی‌عاطفه در خانه ، همراه بر پرستاری بی‌عاطفه ، و ساعتهای طولانی در مهدکودک ، میزان ناایمنی افزایش یافت.

رابعا ، ارزیابی ایمنی دلبستگی ، در حالی که نوباوگان با مهدکودک سازگار شده‌اند، تصویر دقیقی در اختیار نمی‌گذارند. وقتی که نوباوگان وارد مهدکودک می‌شوند، باید با روال جدید جدایی روزانه از والدین سازگار شوند. تحت چنین شرایطی ، انتظار می‌رود که آنها رنجوری نشان دهند. اما بعد از چند ماه ، نوباوگانی که در برنامه‌های مرغوب شرکت می‌کنند، آرام‌تر می‌شوند آنها لبخند می‌زنند، بازی می‌کنند، از پرستاران باعاطفه‌ای که آنها را خوب می‌شناسند، تسلی می‌جویند و تعامل کردن با همسالان را آغاز می‌کنند.

آینده بحث

نتایج بررسی NICHD حاکی است که تربیت ، بر رفتار مشکل آفرین کودکان پیش دبستانی ، بیشتر از مهدکودک تاثیر دارد. در واقع ، داشتن امکان برقراری رابطه گرم و صمیمانه با یک پرستار حرفه‌ای با عاطفه ، برای ناباوگانی که با یک یا دو والد رابطه ناایمنی دارند، بسیار مفید است. وقتی که این کودکان را تا دوره پیش دبستانی و اوایل دبستان دنبال کردند، معلوم شد که آنها بیشتر از کودکان دلبسته ناایمنی که به مهدکودک نرفته بودند، اعتماد به نفس دارند و از مهارتهای اجتماعی برخوردار هستند.


هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

برای دانلود کلیک کنید

گل های زینتی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر46صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....


پروژه کارآفرینی تولید گل های زینتی


شاید قدیمی‌ترین گلخانه‌های موجود در ایران که در حال حاضر هم فعال هستند قدمتی در حدود 75 – 70 سال دارند. در حقیقت اهمیت اقتصادی این رشته، سابقه طولانی در ایران دارد. زمانی که بسیاری از کشورها نامی در زمینه پرورش گل و گیاه نداشته اند کشور ما با داشتن گلخانه‌های خوب و قابل قبول در زمان خود وضعیتی مناسب داشته است. کشت و کار پرورش گل‌های زینتی در ایران بعنوان یک رشته اقتصادی سابقه‌ای به قدمت احداث گلخانه‌ها ندارد اما از زمان‌های گذشته، گلخانه‌دارها کار تکثیر و پرورش گیاهان را برای سرگرمی، و گذران اوقات فراغت انجام می‌دادند. 

موضوع:

پروژه کارآفرینی تولید گل های زینتی

فهرست مطالب

صل اول  - کلیات

 

1- 1 مقدمه :

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

محل اجرا :

1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

جایگاه ایران از نظر جغرافیایی

انجام تحقیقات برای صادرات گل‌ها و گیاهان زینتی :

انواع گلکاری یا Flowery culture :

معرفی طرح :

گل­خانه

نکات مهم در احداث گلخانه­های ثابت  :

انواع گلخانه های ثابت

گلخانه یکطرفه:

گلخانه دو طرفه:

گلخانه نیمه دو طرفه:

بسترهای کشت، تکثیر و پرورش گیاهان زینتی

انواع محیط‌های کشت برای ریشه‌زایی

ماسه

پرلایت

ورمیکولایت

مخلوط ماسه و پرلایت

محیط‌های پرورشی گیاهان – کشت خاکی :

هیدروپونیک – کشت بدون خاک گیاهان

رشد و نمو

عوامل موثر بر رشد و نمو :

داخلی :

خارجی :

کاربرد هورمون‌های گیاهی

هورمون

هورمون‌ها

اکسین‌ها Auxines

سن فیزیولوژیکی گیاه

ژیبرلین‌ها Giberellines

جایگزینی سرما در بذر

سیتوکینین‌ها Cytokinines

بازدارنده‌های رشد Inhibitors

اتیلن Ethylene

تکثیر گیاهان

طریق مختلف تکثیر :

تکثیر مستقیم Sexual Propagation

مزایای بذر کاری

معایب کشت و کار با  بذر

روش‌های بذرکاری

نکات لازم در روش بذر کاری

کشت بذر (تیمارهای قبل از کشت)

تکثیر غیر جنسی

اساس روش تکثیر غیر جنسی

انواع روش‌های تکثیر غیر جنسی

کشت بافت

تقسیم بوته Succres

استفاده از اندام‌های زیرزمینی

خوابانیدن Layering

استفاده از ساقه و برگ به عنوان قلمه

انواع قلمه ساقه

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

 

 

فصل دوم - روش انجام کار

 

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از گلخانه تکثیر گل زینتی :

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

فهرست تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :

فهرست مواد مصرفی مورد نیاز :

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :

توجیه اقتصادی محصول :

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )

 

 

فصل سوم  - امور مالی طرح

 

زمین :

محوطه سازی :

ساختمانها :

میزان سرمایه گذاری :

محاسبه هزینه ها :

هزینه های ثابت و متغییر طرح :

محاسبه سود و زیان ویژه ( ارقام به میلیون ریال )

محاسبه نقطه سر به سر :

تاسیسات مورد نیاز :

ماشین آلات و تجهیزات :

وسایل نقلیه :

تاسیسات اداری :

هزینه های قبل از بهره برداری :

حقوق و دستمزد پرسنل :

هزینه سوخت و انرژی :

هزینه تعمیر و نگهداری :

فروش :

 

 

فصل چهارم  - جمع بندی – نتیجه گیری

 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

منابع و ماخذ :

 

1- 1 مقدمه : 

قدمت کشت و کار و نگهداری گل‌ها در ایران شاید همزمان با شروع کشاورزی بوده است. با نگاهی به تاریخ و فرهنگ ایران بنظر می‌آید که همواره ایرانیان در زمینه موضوعات مرتبط با گل‌ها جایگاه خوب و ارزنده‌ای داشته‌اند. 

شاید قدیمی‌ترین گلخانه‌های موجود در ایران که در حال حاضر هم فعال هستند قدمتی در حدود 75 – 70 سال دارند. در حقیقت اهمیت اقتصادی این رشته، سابقه طولانی در ایران دارد. زمانی که بسیاری از کشورها نامی در زمینه پرورش گل و گیاه نداشته اند کشور ما با داشتن گلخانه‌های خوب و قابل قبول در زمان خود وضعیتی مناسب داشته است. کشت و کار پرورش گل‌های زینتی در ایران بعنوان یک رشته اقتصادی سابقه‌ای به قدمت احداث گلخانه‌ها ندارد اما از زمان‌های گذشته، گلخانه‌دارها کار تکثیر و پرورش گیاهان را برای سرگرمی، و گذران اوقات فراغت انجام می‌دادند. 

در سال‌های اخیر بدلیل نیاز روز افزون بازار و خواست افراد جامعه و بدلیل محدود شدن فضای زندگی مردم این وضعیت کاملاً تغییر کرده است. بطوری که در سال‌های اخیر احداث گلخانه‌های نسبتاً مجهز و کارآمد بمنظور کشت و پرورش و تکثیر گیاهان زینتی و نیز توسعه اقتصادی پیشرفت زیادی داشته است. ایران یکی از خواستگاه‌ها و زادگاه‌های طبیعی گیاهان زینتی از جمله لاله، سنبل، زنبق، سیکلمه و برخی از درختچه‌ها و تعداد زیادی از درختان میوه بشمار می‌آید، و در منابع علمی دنیا اسناد و مدارک مربوط 

به این موضوع موجود است. ولی از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا ندارد.

 

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید گل های زینتی

 

محل اجرا :

 

 

1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام نام خانوادگی مدرک تحصیلی  تلفن

 

 

 

 

 

 

جایگاه ایران از نظر جغرافیایی

موقعیت جغرافیایی ایران از دو نظر قابل ارزش است :

- از نظر آب و هوایی 

- موقعیت نسبت به کشورهای همسایه.

1- ایران در یک منطقه پر رود با طول روز بلند و روشنایی کامل آٿتاب قراردارد و از این نظر می‌تواند در بسیاری از هزینه‌های مربوط به گرم کردن و روشن نگه داشتن گلخانه‌ها که برای کاشت و تکثیر گیاهان زینتی اهمیت زیادی دارد، صرفه جویی کند. 

2- موقعیت ایران بدلیل قرار داشتن در کنار کشورهای پر مصرف گل و گیاه از نظر اقتصادی حائز اهمیت است. همسایه‌های شمالی و جنوبی ایران از خریداران بسیار 

خوب گیاهان زینتی هستند. ایران با داشتن یک بازار متعادل و نسبتاً ثابت و دائمی قادر است جایگاه واقعی خود را در این عرصه پیدا کند.

کشورهای مهم تولید کننده و مصرف کننده گل و گیاه 

1- هلند 2- ایتالیا 3- آلمان 4- سوئیس 5- دانمارک 6- بلژیک 7 - سوئد 8- ژاپن 9 - انگلستان 10- استرالیا 11- فرانسه 12- اسپانیا 13- آمریکا 

همانطور که مشاهده می‌کنید هلند مقام اول در بین همه کشورها را دارد و بقیه کشورها در رتبه بعدی قرار گرفته‌اند. از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی و هم‌چنین وضعیت نیروی کار، ایران در مقایسه با هلند از موقعیت مناسب‌تر و ارزان‌تری برخوردار 

است. ارز آوری گل و گیاه برای ایران یک موقعیت انحصاری است. در کشور ما گاهی ارز آوری گل‌های شاخه بریده با ارز آوری نفت مقایسه می‌شود. بطوری که فروش 2 تا 3 شاخه گل (از بعضی انواع گل‌ها) می‌تواند ارز‌آوری معادل یک بشکه نفت را داشته باشد و صادرات گل‌ها و گیاهان زینتی می‌تواند جانشین صادرات نفت شود. اما پارامترهای لازم و شاخص‌های قابل قبول بازار جهانی برای پرورش گل و گیاه را باید مهیا کرد.رشته‌ها و زیر شاخه‌های متعددی در رابطه با گلکاری یا Flowery culture وجود دارد. یکی از این موارد استفاده از اندام‌های گیاهان زینتی می‌باشد. از لحاظ موقعیت مصرفی گیاهان زینتی را به سه دسته تقسیم می‌کنند :

گیاهان یک ساله یاAnnual Plants ؛ گیاهان زینتی که بعنوان گل‌های فضای سبز استفاده می‌شوند. این گیاهان معمولاً مقاوم به سرما نیستند و دوره زندگی نسبتاً کوتاهی دارند. مانند گل اطلسی و آحار.

گل‌های دائمی یا Perennial Plants؛ گیاهانی که بیش از یک سال در فضای آزاد قابلیت رشد و نمو دارند. مانند گل تاج‌الملوک، داودی و زنبق‌های دائمی.

گیاهان آپارتمانی یا Indoor Plants؛ گیاهانی که فقط در فضای محدود آپارتمان‌ها و گلخانه‌ها قابل نگهداری هستند. مانند برگ انجیلی و فوتوس.

انجام تحقیقات برای صادرات گل‌ها و گیاهان زینتی :

یک امر مسلم و ضروری است. هم‌چنین مجموعه عواملی که در این راستا باید مد نظر قرار گیرند عبارتند از :

نوع خاک و بستر مورد پرورش گیاهان؛

نوع محصول ارائه شده؛

تداوم تولید در طی یک زمان معین.


هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

برای دانلود کلیک کنید

مفهوم کارآفرینی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر92 صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....

مفهوم کارآفرینی

مفهوم کارآفرینی تحت الشعاع مسائل جامعه قرارگرفته وبه محیط‌های کسب وکار هنوز وارد نشده است،دراکثر کشورهای توسعه یافته،مفهوم کارآفرینی درسطح اقتصادی جاافتاده به طوری که جوانان میتوانند خود رابه یک قهرمان تجاری تبدیل کنند0ولی درکشورما کارآفرینی اقتصادی بیشتر اشتباهاً بچای ایجاد شغل بکار برده میشود0کارآفرینی ازدیدگاههای مختلف مورد بررسی قرارگرفته به طوری که پیتردراکر،مک کله لند،توماس بگلی،دیوید بوید نظرات متفاوت وگوناگون درخصوص مفهوم کارآفرینی ارائه داده اند

موضوع: کارآفرینی

 

 

فهرست مطالب

مقدّمه 1

فصل اول: کلیات 2

تاریخچه ی کارآفرینی: 3

سابقۀ کارآفرینی درایران: 4

تعاریف ومفهوم کارآفرینی: 4

نقش دولت درتوسعۀ کارآفرینی: 5

علل اهمیت کارآفرینی: 6

کار گروهی شروع کارآفرینی: 7

کارآفرینی اجتماعی 8

مفهوم‌ و معنای‌ کارآفرینان‌ اجتماعی 8

عناصر کارآفرینی‌ اجتماعی‌ 9

مراحل توسعه کارآفرینی توسط خانواده: 11

کارآفرینی و ایجاداشتغال 13

گامهای حمایتی 15

کارآفرینی  در اسلام 16

فصل دوم: خلاقیت و نوآوری 18

مفهوم و جایگاه خلاقیت و نوآوری 19

تفاوت خلاقیت و نوآوری 20

فرآیند خلاقیت و نوآوری 21

تکنیک‌های خلاقیت و نوآوری 21

شرایط ایجاد خلاقیت و نوآوری 22

ویژگیهای افراد خلاق و نوآور 23

ویژگی سازمانهای خلاق و نوآور 24

کارآفرینی خلاق 25

تعریف خلاقیت کارآفرینانه 25

انگیزه برای خلاقیت 26

موانع خلاقیت: 28

موانع محیطی خلاقیت: 28

موانع سازمانی خلاقیت: 29

موانع فرهنگی خلاقیت: 29

موانع فردی: 30

اصول نواوری 30

آنچه باید انجام دهیم 30

آنچه نباید انجام دهیم 31

سه شرط 32

منابع نوآوری 32

ناسازگاریها 34

نیازهای فرآیندی 35

تغییرات صنعت و بازار 35

تغییر ویژگیهای جمعیت 36

10عامل مهم شکست نوآوری 37

DNA نوآوری 40

اقدامات عملی برای سلامت سیستم نوآوری 44

فصل سوّم: میل به موفقیت و پیشرفت 45

میل به موفقیت و پیشرفت (توفیق طلبی) 46

گام‌های مؤثردستیابی به موفقیت: 46

گام نخست :قدرشناسی 46

گام دوم: آگاهی 46

گام سوم: پیشرفت 47

گام چهارم: به دنبال واقعیات زندگی باشید: 48

گام پنجم: تصورکردن 48

گام ششم: هدفمندی 48

گام هفتم: دیگران رابرای موفقیتی که بدست آورده اید سهیم کنید0 49

10سوء تعبیرازموفقیت: 49

ضرورت دست یافتن به موفقیت 51

فصل چهارم :دسترسی به منابع مالی 55

دسترسی به منابع مالی: 56

منابع تامین مالی کارآفرینان 56

1- منابع خصوصی تامین مالی: 57

2 - منابع تامین مالی از طریق بدهی (استقراض) 57

3 - منابع تامین مالی از طریق سرمایه (حقوق صاحبان سهام ) 62

4 - منابع داخلی تامین مالی 64

فصل پنجم: ریسک پذیری 67

ریسک پذیری 68

سوانح و ریسک‌های وابسته به آن برای یک سازمان: 68

ریسک‌های واقعی و ریسکهای تجاری: 69

ریسکهای وابسته و ریسکهای ناوابسته: 69

ریسک‌های استراتژیک: 69

چارچوب مدیریت ریسک: 70

یک استراتژی جامع 71

فصل ششم:خوش بینی 73

خوش بینی (دیدگاه و نگرش مثبت) 74

دلیل علمی خوش بینی: 74

تفسیرخوش بینان ازاتفاقات بد: 74

قدرت چشم  انداز مثبت: 75

آموختن بهره گیری ازگرفتاری: 75

امیدواری راعادت خود ساختن: 75

چگونه میتوان به طورسنجیده امید راپرورش داد: 75

فصل هفتم: سایر ویژگیها 77

قدرت تحمل ابهام: 78

ارتباط ریسک پذیری و قدرت تحمل ابهام: 78

کانون کنترل : 79

پشتکار 79

صبر و شکیبایی 79

استقلال طلبی 80

هدفمندی 80

توانایی ایجاد ارتباط: 80

پیشرفت در رقابت و حرفه تان شامل 6 مرحله اساسی می‌باشد: 81

اعتماد به نفس 83

احساس مسئولیت: 85

سخن آخر : 86

تحول فرهنگی : 86

فرهنگ کارآفرینی از بعد فردی : 87

ویژگیهای سازمانهای کارآفرین 87

تحول اجتماعی: 87

تحول اقتصادی : 88

چگونه دیدگاهتان را تغییر دهید : 88

زندگی  کارآفرینانه 88

 دانشمندان ومحققان علوم مختلف اقتصادی،اجتماعی،روانشناسی ومدیریت که درمورد کارآفرینی مطالعه ونظراتی ارائه کرده اند تعاریف مختلفی ازکارآفرینی مطرح نموده اند که تفاوتهای گاه متناقضی دارند0تعریفی ازکارآفرینی  که تقریباً شامل همۀ تعریفهای ارائه شده ازآنان باشد عبارتست از

«کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین باایده‌های نو وخلاق وشناسایی فرصتهای جدید وبابسیج منابع،مبادرت به انجام کسب وکارو شرکتهای نو،سازمانهای جدید ونوآورو رشد یابنده نموده که همراه باپذیرش مخاطره وریسک است ومنجر به معرفی محصول ویا خدمت جدیدی به جامعه می گردد0»

 درتعریف فوق به یک سری ازویژگیهای روانی وشخصیتی افراد کارآفرین اشاره شده است مانند:خلاقیت،نوآوری و000 0

روانشناسان بسیاری به بررسی ویژگیهای کارآفرین پرداخته وهریک به مجموعه ای ازخصوصیات آنان اشاره داشته اند که دراین مطلب سعی برآنست که بارزترین ویژگیهای کارآفرینان که دراکثر نظریات روانشناسان به آنها اشاره شده است،هم درسطح فردی وهم درسطح سازمانی پرداخته شود0 همچنین راههای تقویت این ویژگیها درافراد بیان شده است0

ازآن جایی که تأثیرمحیط پیرامو رانمی توان درهیچ یک ازفعالیتهای بشر انکارکرد

درفصل اول بعد از بیان تاریخچه وتعاریف کارآفرینی به عوامل مؤثردرکارآفرینی

همانند نقش دولتها ونقش خانواده نیز اشاره شده است0درفصلها ی دوم تاهفتم به بررسی ویژگیهای کارآفرینان پرداخته شده است در قسمت «سخن اخر»به یک جمع بندی از مطالب  [وهمچنین شامل نتایج گرد آوردنده حول موضوع کارآفرینی وروانشناسی میباشد0‍]پرداخته شده است.


هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .

 دانلود مقاله درباره کارآفرینی دانلود پروژه درباره کارآفرینی تحقیق درمورد کارآفرینی