دانلود گزارش کارآفرینی طرح کسب و کار

طرح گسب و کار طرح توجیهی گزارش کارآفرینی

دانلود گزارش کارآفرینی طرح کسب و کار

طرح گسب و کار طرح توجیهی گزارش کارآفرینی

پروژه کارآفرینی دبستان غیرانتفاعی

با سلام خدمت دوستان گلم پروژه زیر بافرمت wordدر34صفحه تهیه بدون نیاز به ویرایش آماده چاپ میباشد.....
کودک در انتهای این دوره نیز به تدریج با تغییرات جسمانی و روانی مهمی روبه رو می شود. این تغییرات نگرش ها، ارزش ها و رفتار کودک را به نحوی تغییر می دهد که برای او نوعی عدم تعادل و ناسازگاری را به همراه می آورد، البته این تغییرات برای همه کودکان در یک سن واحد اتفاق نمی افتد و ممکن است کودکان از این جهت تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند.
عنوان : پروژه کارآفرینی دبستان غیرانتفاعی
 
 
فهرست مطالب
فصل اول  - کلیات
1- 1 مقدمه
1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن
محل اجزا
1 – 3 – مشخصات متقاضیان
1 – 4 – دلایل انتخاب طرح
1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه
1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی
تاریخچه و سابقه مختصر طرح
 
فصل دوم  - روش انجام کار
گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه
بازدید از دبستان غیر انتفاعی توحید ( خیایان توحید )
جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده
مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار
توجیه اقتصادی محصول
روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش کالا )
 
فصل سوم  - امور مالی طرح
میزان سرمایه گذاری
محاسبه هزینه ها
هزینه های جاری طرح
هزینه های ثابت و متغییر تولید
محاسبه سود و زیان ویژه ( ارقام به میلیون ریال )
تاسیسات مورد نیاز
هزینه های قبل از بهره برداری
هزینه های ثابت طرح
حقوق و دستمزد پرسنل
هزینه سوخت و انرژی
 
فصل چهارم  - جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات
نتایج حاصله از اجرای طرح
منابع و ماخذ
 
خلاصه طرح :
در این طرح به بررسی تاسیس دبستان غیر انتفاعی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .
 

1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :
علافه به کودکان و نگهداری و آموزش آنها یکی از عوامل موثر در انتخاب این طرح بوده است ، در وحله دوم بررسی های مالی و اقتصادی و سود آور بودن این طرح و اینکه این طرح یکی از طرح هایی است که به سلامت روحی و روانی بالایی نیاز دارد و همچنین می تواند باعث پیشرفت وضعیت روحی افراد گردد از دیگر عوامل گرایش به این طرح بوده است
1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :
این طرح یک طرح آموزشی است و آموزش و پرورش همیشه از مشاغل بسیار مفید در کشور بوده است و گرایش به آن علاوه بر سودآوری از وجهه اجتماعی بالایی برخوردار است
1 – 6  - وضعیت و میزان اشتغالزایی :
میزان اشتغالزایی طرح متغییر است ، ولی بعنوان پیشفرض 12 نفر در نظر گرفته شده است
تاریخچه و سابقه مختصر طرح :
به کودکان اجازه دهید که هر قدر زمان برای یادگیری و تمرین مطلبی نیاز دارند صرف کنند؛ چرا که این زمان رابطه مستقیم با میزان یادگیری آن مطلب خواهد داشت.  
همواره این سوال مطرح است که برای آموزش کامپیوتر به کودکان چه شخصی مناسب‌تر است؟ آیا خود ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا می‌بایست فردی متخصص آموزش وی را بر عهده گیرد؟
این نـوع آموزش از جـمله مـواردی اسـت کـه به تـجربه کافی و صبر و حوصله زیاد نیازمند است. بسیاری از سوء تفاهم‌ها و برخوردها زمانی بروز می‌کنند که والدین توقعی بیش از توانایی فرزندشان دارند و مطالب آموزشی را با دیدگاه خود بـه آنها می‌آموزند، در حالی که لـحن و حـالت انـتقال مطالب به کودکان نیازمند روندی خاص است.
در این مـقاله انتظاراتی را که می‌توانیم از کودکان چهار، پنج و شش ساله داشـته باشیم مـطرح کرده و بیان می‌شـود که نـیاز آموزشی در این گروه سنی از چه طریق برآورده خواهد شد.
در این مقطع سنی کودکان مقاومت و لجبازی بیشتری نشان می‌دهند و نـمی‌توانند به طور جدی مراحل آموزشی را طی کنند و باید توجه داشت که در این هنگام بازیگوشی کودک نوعی جلب توجه والدین و تقاضای محبت بیشتر از آنهاست، زیرا او نمی‌تواند به صورت مستمر و در حالتی خشک و جدی، سیل آموخته‌ها را به ذهن خود تحمل کند و به نوعی نیازمند وقفه در آموزش است.
آموزش کامپیوتر در سنین خردسالی تنها به صورت عملی و با استفاده از نرم‌افزارهای متناسب با سن آنها امکان پذیر است و همان گونه که در مقاله "کودکان از چه زمانی می‌توانند کار با کامپیوتر را آغاز کنند؟" (ماهنامه وب شماره ۸۳) بیان شد، به دلیل بروز واکنش حرکتی کودکان در این سنین می‌بایست آنها را به آموزش کامپیوتر در حالت دلخواه تشویق کرد تا آموخته‌های وی با تفنن همراه بوده و به صورت شهودی کسب شوند.
اگر فرزند شما تقاضای کمک می‌کند، بهتر است به او کمک کنید اما دقت کنید که آیا او به کمک شما نیاز دارد؟
به طور مـثال اگر وی در کاری سـاده‌ای که قـبلاً تجربه کرده و انجام مجدد آن برایش دشوار نیست از شما کمک خواست، تسلیم نشوید، حتی اگر وضعیت را بدتر کند، زیرا در مدت کوتاهی او به کودکی تنبل و وابسته به شما تبدیل خواهد شد، ولی زمانی که علیرغم تلاش وی، عمل مورد نظر در کامپیوتر انجام نمی‌شود، با هدایت دست او و توضیح مرحله به مـرحله عملیات به صورت آهسته این کار را به او بیاموزید و با وقفه‌ای کوتاه از او بخواهید که خود نیز آن را آزمایش کند.
مسئله دیگری که در آموزش کامپیوتر به کودکان باید مورد توجه قرار گیرد، این است که در انتقال مطالب ابداً عجله نکنید و نگران این نباشید که درسهایی را که برای یاد دادن در یک روز در نظر دارید به روز بعد منتقل کنید.
به کودکان اجازه دهید که هر قدر زمان برای یادگیری و تمرین مطلبی نیاز دارند صرف کنند؛ چرا که این زمان رابطه مستقیم با میزان یادگیری آن مطلب خواهد داشت.
به خاطر داشته باشید، زمانی که مهارت‌های کامپیوتر را به کودکی آموزش می‌دهید، ممکن است لازم باشد تا بارها موردی را تکرار کنید. در این مواقع می‌بایست گذری به مطالب دیگر زده و تمرکز بیش از حد او را از مورد گیج کننده به مورد دیگر معطوف کنید و پس از گذشت زمان اندکی مجدداً آن مطلب را برای وی بازگو کنید.
حتی اگر زمانی متوجه شدید که او نمی‌تواند مطلب مذکور را فرا گیرد، با اصرار بیش از حد میل و اشتیاق او را تضعیف نکرده و آموزش را به روز‌های بعد موکول کنید.
مهم‌ترین نـکته‌ای که والـدین باید به آن تـوجه کنند ایـن است که فراگیری مهارت‌های مختلف کامپیوتر به کودکان، بـخش اصلی آموزش آنها را تشکیل نمی‌دهد، بلکه بازی کردن جالب توجه‌ترین تجربه‌ایست که آنها می‌توانند در مورد کامپیوتر داشته باشند، بنابراین تا هنگامی که این شـوق در آنها وجود دارد و با انجام بـیش از حد آن بـه خود آسیب نمی‌رسانند، آنـها را آزاد بگذارید تا با انجام بازی‌ها دید خود را نسبت به کامپیوتر و دنیای مجازی بیشتر کرده و همین طور مهارت‌های دست خود را نیز افزایش دهند. این امر سبب می‌شود که در آیـنده حـتی در مقابل دشوارترین مباحث کامپیوتر از خود اشتیاق کافی برای آموختن بروز دهند.
در مورد کامپیوتر تشویق و تحسین کودک راه مناسبی برای آموزش مهارت‌هاست؛ کودک نیاز به راهنمایی‌های شما و تمرین بیشتر دارد ولی باید صبر کنید و حوصله داشته باشید تا به نتایج مطلوب برسید.
تا سن شش سالگی کودکان می‌توانند مهارت‌های پایه را بر مبنای بازی کردن فراگیرند؛ بنابراین ضمن استـفاده از نرم‌افزار‌های آموزشی مبتنی بر بازی، خود نیز دارای بیانی خلاق باشید تا او از آنچه مجبور به فراگیریش است، خسته نشود.
اغـلب والـدین امروزی احـساسات خود مانند اضطراب، نگرانی، عـجلـه و غــیره را در رفـتـار با کـودکـان منـعکـس می‌سـازند. بـنابراین دقـت داشته باشید که در هنگام آموزش کامپیوتر به کودکان یا خود را به طور کامل کنترل کرده و یا این آموزش را به زمانی موکول کنید که آرامش کافی در شما وجود دارد.
در آخر لازم به ذکر است که موارد گفته شده تنها بخشی از نکات مورد توجه در آموزش کامپیوتر به کودکان است و باید توجه داشت که بهترین حالت آموزش تنها زمانی رخ می‌دهد که فردی متخصص و با حوصله، تدریس کامپیوتر را به گروهی از کودکان انجام دهد؛ زیرا کامپیوتر از جمله ابزارهایی است که کار گروهی در کودکان را تقویت کرده و خود نیز در این حالت بیشترین بازدهی را خواهد داشت.
چگونه کودکان خود را قبل از دبستان تربیت کنیم؟  
رایانه به‌عنوان پدیدهٔ نوین قرن بیستم‌ویکم شناخته شده است و اکنون جزو جداناپذیر بیشتر خانواده‌ها می‌باشد. لازمهٔ بازی‌های رایانه‌ای، آشنائی کافی کودک با رایانه می‌باشد. بنابراین، می‌توان اولین حس بازی‌های رایانه‌ای را آشنا کردن کودک با تکنولوژی جدید عنوان کرد.  
بازی‌های رایانه‌ای
رایانه به‌عنوان پدیدهٔ نوین قرن بیستم‌ویکم شناخته شده است و اکنون جزو جداناپذیر بیشتر خانواده‌ها می‌باشد. لازمهٔ بازی‌های رایانه‌ای، آشنائی کافی کودک با رایانه می‌باشد. بنابراین، می‌توان اولین حس بازی‌های رایانه‌ای را آشنا کردن کودک با تکنولوژی جدید عنوان کرد.
نکتهٔ مثبت دیگر بازی‌های رایانه‌ای، این است که می‌تواند بخشی از وقت‌های فراغت کودک را به‌صورت مؤثر، با حق انتخاب و شوق و ذوق مناسب پر کند. بازی‌های رایانه‌ای مناسب می‌تواند باعث اعتماد به نفس، رشد خلاقیت و تودهٔ تخیل کودک شود و زمینهٔ مناسب برای یادگیری مطلوب به‌وجود آورد و حس رقابت سالم و برتری‌جوئی را در کودک پرورش دهد و زمینهٔ بروز رفتارهای جوان مردانه و ذهنی را در او فراهم آورد.
تمام مزیت‌های بالا، موقعی بروز می‌کند که بتوانیم نکته‌های منفی بازی‌ەای رایانه‌ای را به کم‌ترین میزان خود برسانیم . از نکته‌های منفی، می‌توان به انواع بازی‌های خشن اشاره کرد. پدران و مادران می‌توانند در این مورد، استفاده از رایانه را منوط به انتخاب بازی‌های مناسب کنند.
مورد دیگر، مسألهٔ اعتیاد به این نوع بازی‌هاست که باعث چاقی، ضعف زودرس، کنار‌گیری از مطالعه و سایر فعالیت‌های اجتماعی و بدنی، بی‌تعادلی، ضعف چشم و عصبی شدن کودک می‌وشد.
برای کاهش اثرهای منفی بازی‌های رایانه‌ای، پدران و مادران باید استفاده از این نوع بازی‌ها را زمان‌بندی و محدود کنند و اجازه ندهند که کودک وقت زیادی را به این بازی‌ها اختصاص دهد پیشنهاد می‌شود برای نمونه روزی یک ساعت یا هفته‌ای سه یا چهار بار، اجازهٔ بازی به کودک را بدهید.

هنگام خرید لطفا مشخصات و آدرس ایمیل خود را با دقت وارد کنید چون یک نسخه از لینک دانلود به آدرس ایمیل وارد شده هنگام خرید ارسال می شود . آدرس ایمیل با www. آغاز نمی شود .
دانلود پروژه کارآفرینی   پروژه کارآفرینی درباره دبستان غیرانتفاعی  
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.